Thursday, June 29, 2006

Talk Like Sex

Inspiration - Kool G Rap "Talk Like Sex" "All hell is in your tush,/when Kool G. Rap push pushes inside this bush/Anotha homegirl flinches/but I got inches for all you lil' wenches/The letter G is better when it comes to the letter X/An' I'ma talk like sex/Rated XXX"

What I'm Listening To - "Only Dance 1980 -1984" I know it sounds a little soft, but it got some bangers on there, like "Carribean Queen" "SuperFreak" and "Let's Hear it for the Boy"

Question(s) I Asked Myself Today - You don't even wanna know what I'm asking myself right now. The edited version is "Why are people so strange?"

NSane Lee Sane decided to tag a nigga with a sex meme. Since I am so shy, I didnt want to answer this, but ya boy can't back down from a challenge so here you go. Before I start, I'd like to take this time to say "Fuck You Isaiah Thomas!!!" I'm waiting for your punk ass to get fired for destroying my Knicks. Also, I forgot to post the Six Degrees answers, so I'll do that as soon as I finish this post.

1. HAVE YOU GOTTEN LAID IN 2006? Yes, but not nearly enough. Who am I kidding? It ain’t like I been applying myself. Who still says "laid?"

2. EVER HAD SEX IN A PUBLIC PLACE? I already answered this one awhile back. A church parking lot, an apartment complex parking lot and if you count head, the highway and a club.

3. EVER LAUGH DURING SEX? IF SO WHY? Yes, sometimes the reactions are funny to me.

4. EVER CRY DURING SEX? IF SO WHY? Can't think of a time that I cried. Doesn't seem like something a man would do.

5. DO YOU LIKE TO CUDDLE AFTER SEX? Its cool, as long as I ain’t laying in the wet spot. Sorry Tenacious, I had to steal that one from you.

6. EVER REGRET SEX WITH SOMEONE? Yeah, a girl named “Bootleg.” I lied every time someone asked me if did it with her.

7. EVER FAKED AN ORGASM? Yes. She was done, and I wasn’t. I just wanted to get some sleep

8. DIRTY TALK, OR SHUT THE FUCK UP? Shut the fuck up! In the words of Big Daddy Kane “theres no need for conversation my dear/ uuuuhhh is all I wanna hear”

9. EVER HAVE UNPROTECTED SEX: Yes, *hides from Surgeon General*

10. EVER MASTERBATE TO YOUR FRIENDS SIGNIFICANT OTHER? Nope, Bros over Hoes. Back when I had male friends, we had dramaticallly different tastes in women.

11. EVER HAVE A ONE NIGHT STAND? Back when I was 19, I had a one night stand at Disney World. That’s why it’s the happiest place on earth.

12. HOW BOUT A 3-SOME? How about it? Maybe when I was younger, but I couldn’t do that with someone I cared about. I’m too selfish for that. I know I blogged about the time I turned a 3some with 2 female friends down. If you don't remember that, I was young and stupid and worried about ruining the friendship. I don't talk to either of them anymore, so good move T!

13. EVER WATCH PORN DURING SEX? During foreplay, yeah. But during the act, I ain’t paying attention to TV.

14. EVER THOUGHT OF SOMEONE ELSE DURING SEX? Yes, I have an active imagination .

15. HAS THE CONDOM EVER BROKE? Yes and that was the longest 2 weeks of my life waiting for that next cycle. Also, stalker #2 used to try to poke holes in the condom to get pregnant. Does that count?

16. WHAT IS YOUR MOST EMBARRASING SEXUAL EXPERIENCE? I guess it would be the first time. Even though I wasn’t supposed to know what I was doing, that shit was embarrassing as hell for a minute. I think I was doing her thigh for a good minute before I realized I wasn’t where I was supposed to be. LOL I can’t believe I’m talking about this on my blog.

17. HOW OLD WERE YOU WHEN YOU LOST YOUR VIRGINITY? We both were 17. Is that late for a guy?

18. WHO WOULD YOU LIKE TO HAVE SEX WITH RIGHT NOW? I plead the 5th on this one b/c either y’all know her and I aint putting her on blast or you don’t know her and therefore it doesn’t matter.

19. DO YOU THINK THAT number 18 IS POSSIBLE? Anything is possible. But I don’t think its probable.

20. ARE YOU HORNY NOW? Nah, I’m good. *wind blows* Okay, I’m horny again.

21. WOULD U HAVE SEX WITH THE PERSON THAT POSTED THIS? I’m a little scared of the Nsane one, but I would definitely give it shot.

So now its time to tag people. You know I don't like tagging but I'm going to do it this time. Let's see my victims are:

Superstar Nic - cuz she doing meme's all week.

Blue Butterfli - cuz she new around here and hasn't been tagged yet.

Mocha - cuz she laughed at me for having to do this tag.

Don't make me have to chase you down to do this tag. I'll do it, you know I will.

It was written...

25 Comments:

Blogger Cocoa Girl said...

Morning Cas!

:D

Thu Jun 29, 08:33:00 AM  
Blogger nikki said...

lmao@humping the poor girl's leg. i've had that happen to me a number of times and it never fails to make me giggle. i mean really...don't a brotha know when he's 'in'? in your case, you didn't really know what 'in' felt like so i can see why you were still humping her leg. but the experienced brothas should know better. LOL

Thu Jun 29, 09:00:00 AM  
Blogger chele said...

LOL at "doing her thigh" I can't believe you admitted to that. No dirty talk? I don't know why that surprises me.

Thu Jun 29, 09:03:00 AM  
Blogger i like liquor and tv said...

lol@you faking IT cause you want to get some sleep...just like Kramer. Too funny.

lol@the wind blowing and you being horny again.

lol@you being embarassed to tell people you want to have sex with me.

lol@the condom breaking..wait that ain't funny.

Thu Jun 29, 09:05:00 AM  
Blogger The Stiltwalker said...

So how exactly does a thigh feel? LMAO!!!

Thu Jun 29, 09:19:00 AM  
Blogger Mocha_Grl said...

sigh.

Thu Jun 29, 10:08:00 AM  
Blogger Mocha_Grl said...

my mother always told me not to laugh at people, because they're always reprecussions. Though i'm not sure this is exactly what she had in mind.....

shit

if you can put it out there that you humped a chicks leg, then i can do this tag.

No dirty talk??? really??

Thu Jun 29, 10:11:00 AM  
Blogger blue butterfli said...

AHAHAHAHA...

If I ever had sex with someone named "Bootleg", I'd deny that shit too!! &

#16... I was embarrassed for you, darlin'. FOR REAL. Wow.

LMAO.

Umm. Thanks for tagging me. (Yeah. Right.) I'll make it my Friday morning post. I think.

Peace!

Thu Jun 29, 10:12:00 AM  
Blogger Miz JJ said...

This post is hilarious. I love how honest you were.

Thu Jun 29, 11:43:00 AM  
Blogger JoJo D. said...

Now, see, Tcas; that wasn't so hard to do, was it? Good answers.

Thu Jun 29, 11:57:00 AM  
Blogger T. Cas said...

@ cocoa - Good morning!

@ nikki - you asked for candid and you got it.

@ chele - I cant beleive I admitted that either.

@ liquor and tv - I didnt say i was embarrassed, i just didnt want to tell everybody about you and me. But since you put it out there...

@ stilt walker - its dry and unappealing.

@ mocha - thats what you get for laughing, I will be checking your blog diligently for your responses

@ blue butterfli - welcome to the blog world. get used to the tags.

@ miz jj - you wanna get tagged too? I can arrange that.

@ insanity - thanks, it wasn't hard to do at all.

Thu Jun 29, 12:16:00 PM  
Blogger Nika Laqui said...

*LOL* You're scared of me??? WHy???..*lol*

See, I knew it, thats prolly why I don't have no man, cause they scared of me...*lol*

*lol* hiding from Surgeon General...*lol*

17 and you freakin a thigh???? I know you dun saw some movies...*lol*

Thu Jun 29, 12:49:00 PM  
Blogger Tenacious said...

Hilarious!!

I am debating whether or not I want to do this one..."I'm Shy"

Eh I think every guy has humped a thigh or two in their time...It's if they're still doing it is when it becomes a problems

LOL...The infamous "He/She Don't Count"...I told you a mofo will fight to the death if someone ever revealed a "he/she don't count"

17 is too old in these times...Kids nowadays are 10....

On 2nd thought...I will do this LOL

Thu Jun 29, 12:52:00 PM  
Blogger Mocha_Grl said...

Hmmm if i promise not to laugh at you about anything anymore can you untag me?...hold up...that is such an unrealistic promise.

Consider it done.

Thu Jun 29, 12:59:00 PM  
Blogger Honey-Libra said...

Wind Blowing huh LOL....dang she was that pressed to have your kid man you best be one hot commodity LOL.

Thu Jun 29, 01:04:00 PM  
Blogger T. Cas said...

@ nsane lee - have you read your blog? You hella intimidating. LOL

@ tenacious - shy, my ass. yeah thats my she don't count LOL

@ mocha - I was about to say don't make promises you can't keep. Glad you came to your senses

@ honey libra - she was just a stalker, plain and simple.

Thu Jun 29, 01:20:00 PM  
Blogger NegroPino™ said...

HA!!!Catch me if u can...gingerbread MAN!!!I dont wanna do it....Negro over here lying on his D!ck.......:)

Thu Jun 29, 03:13:00 PM  
Blogger SLUMP FACADE said...

Brother, I think you missed your true calling, you should be a damn comedian!

Thu Jun 29, 03:35:00 PM  
Blogger Knockout Zed said...

Nsane will put it on a cat. At least it looks like it!

KZ

Thu Jun 29, 03:43:00 PM  
Blogger "N" Search of Ecstasy said...

LOL, okay I see you have tagged me with at pretty sexy meme for tomorrow’s post. Hmmmmm…..this should be pretty interesting!

BTW, I still say ‘laid’ every now and then ;-)

You had sex in a church parking lot? OMG, LMAO…..u r a VERY bad boy!

Thu Jun 29, 04:42:00 PM  
Blogger Nika Laqui said...

What I do???? Speak my mind???

"Don't be scurred, ugh ugh, don't be scurred"

Thu Jun 29, 06:58:00 PM  
Blogger 4EverJennayNay said...

the wet spot is the worst!

17 is old nowadays. maybe my crew was hot in the ass, but everybody was pretty much screwin their lives away by then. some of my closer guy friends waited longer (22, 26) than females i know.

Thu Jun 29, 10:49:00 PM  
Blogger T. Cas said...

@ negropino - you dont wanna do what, the tag. Nsane already tagged you.

@ slump facade - thanks homey, I appreciate the thought.

@ Zed - don't she look like would put it on you.

@ superstar nic - I thought with all your memes this week, I could get nosey with this one.

@ Nsane - aiight, I'm cool now. Just remind me not to read the beat ya meat section of your blog first. that's the intimidating part.

@ jennaynay - beleive me, I wasn't waiting by choice. I was a nerdy high school kid.

Fri Jun 30, 10:17:00 AM  
Blogger ChezNiki said...

LOL@ "The Happiest Place on Earth"...Classic!

Sat Jul 01, 02:45:00 PM  
Blogger Bklyn Diva said...

ok.. thank u for blasting Isaiah.. u know I ain't even read ya meme.. I saw that comment and that was enough for me.. he fucked up our knicks.. such a disappointed fan right now.. I give Isaiah till December before he is fired!

Thu Jul 06, 02:49:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home